Over ons

Wan Thai Foods Industry Co.,Ltd. is opgericht in 1971 en is sinds 1972 een gezamenlijke onderneming met Ajinomoto Co., Ltd. Met de beste samenwerking op het gebied van zowel kennis als technologie, is het bedrijf uitgegroeid tot een internationale toonaangevende fabrikant van instant noodles van het merk “YumYum”.

Inmiddels voorziet “YumYum” wereldwijd al vele jaren in de behoefte van de consument met haar uitgebreide assortiment verrukkelijke instant noodle producten. Deze producten sluiten aan op de “gemakkelijke” levensstijl. Wij wijden ons aan het zijn van de nummer 1 op het gebied van smaak en de beste kwaliteit op zowel de Thaise markt, als markten overzee.

Wat betreft de overzeese markten, wordt er inmiddels al in meer dan 40 landen genoten van de heerlijke producten van YumYum. We maken hiervoor gebruik van onze know-how en jarenlange ervaring in het produceren van toonaangevende Thaise producten. Dit zorgt, in combinatie met onze expertise in het aanpassen van smaak en aroma’s, ervoor dat onze producten worden aangepast aan de wisselende behoeften en voorkeuren van consumenten in andere markten.

Als wereldwijde fabrikant, produceert Wan Thai Foods Industry Co, Ltd. haar YumYum producten op strikte wijze middels drie belangrijke principes: “Kwaliteit”, “veiligheid” en “milieu”. Daarbij is het bedrijf gecertificeerd door verschillende wereldwijde kwaliteitssystemen en normen waaronder:

GMP (Good Manufacturing Practice)

  • HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points)
  • ISO 9001:2000
  • ISO 14001:2004
  • ISO 22000:2005
  • OHSAS 18001:2007
  • IFS (International Food Standard)
  • BRC (British Retail Consortium)
  • HALAL

YumYum missie
We zullen altijd pro-actief en met liefde de wereld bedienen met een volledige YumYum ervaring, welke aansluit bij een gemakkelijke levensstijl.

YumYum is vastbesloten om de leider van verrukkelijke instant noodles te zijn. Onze prioriteit om echte ingrediënten te gebruiken en onze delicate productieprocessen heerlijke producten te laten creëren met nadruk op smaak, is het uitgangspunt om geluk en voldoening van de consument te creëren over de gehele wereld .

YumYum in de toekomst
Het consumentengedrag is veranderd, gevolgd door de sociale omgeving en de behoefte naar het opbouwen van een merk dat onderscheidend, uniek en kwaliteit vertegenwoordigt. Dit zijn de belangrijkste kernwaarden om de consument te laten onthouden en te laten zien dat het onze intentie is om " Delicate Deliciousness en True Happiness" te serveren.

Een unique selling point van de Aziatische keuken reeks
  • “De Aziatische yummy ervaring past bij elk persoon. Waar ook ter wereld”
  • “Heerlijke smaak en aroma afkomstig van Thaise kruiden en specerijen”


Slogan
“Delicate Deliciousness and True Happiness”